اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

۸ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کیش نه تنها یک منطقه گردشگری مشهور ایران، بلکه یکی از مقاصد توریستی مشهور در منطقه جنوب غرب آسیا است.  اگر به دنبال لذت یک مسافرت تفریحی لوکس و لاکچری هستید، کیش می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد. کیش از امکانات رفاهی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است که رضایت مسافران را به همراه دارد.

پاساژها، مراکز تجاری، هتل‌های بسیار مجلل و باشکوه و همچنین امکان اجاره ویلا در کیش از جمله فاکتورهایی است که برای بسیاری از مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است. شاتل سواری در آب‌های نیلگون خلیج فارس، پاراسل، غواصی، فلای برد، بنانا، جت اسکی، اوشن پارک، شرکت در جشنواره‌ها و بازدید از مناطق دیدنی کیش از جمله کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز کیش، بازدید از منطقه باستانی حریره و… مواردی است که در این سفر می‌توان به آنها پرداخت.

هتل‌های بزرگ و مجلل، رستوران های بین المللی با منوهای جذاب و پاساژها و مراکز تجاری بزرگ برای خرید کردن دیگر امکاناتی است که در کیش برای گردشگران وجود دارد. منبع 

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

برای عاشقان دریا فرقی نمی‌کند که به شمال سفر کنند یا از زیبایی‌های دریای جنوب بهره‌مند شوند، اقامت در کنار دریا می تواند آرامش خیال و لحظات رویایی را در سفر به همراه داشته باشد، مهمترین مسئله در سفر به مناطق ساحلی انتخاب یک اقامتگاه مناسب با ویو جذاب و زیبا و در عین حال زیبا و شیک و از لحاظ قیمتی مناسب است.

برای سفر به مناطق ساحلی چه کارهایی را

. اقامت در هتل‌های شمال ایران هزینه گزافی خواهد داشت ضمن این که اقامت در هتل‌های شهرهای ساحلی جنوب نیز از نظر مالی بودجه بالایی نیاز خواهد داشت، اما گزینه دیگری نیز وجود دارد، اجاره ویلا در سواحل شمال یا جنوب.

شرایط ایده آل برای رزرو یک ویلا ساحلی در شمال

سفر به مناطق ساحلی و اقامت در ویلا شمال، به ویژه در سواحل مازندران و شهرهای پر ترددی مثل بابلسر سختی‌های خود را دارد، اکثر مسافرانی که به شهرهای شمالی سفر می کنند علاقه دارند تا از زیبایی های دریا لذت ببرند و محل اقامت آنها تا دریا فاصله زیادی نداشته باشد، به ویژه در سفرهای خانوادگی دورهمی‌های دوستانه و خوش‌گذرانی‌های تا نیمه شب از لازمه‌های سفر به سواحل شمالی است که اقامت در هتل با کمی محدودیت همراه خواهد بود، ضمن این که به لحاظ مالی نیز بار اقتصادی بیشتری را در سفر به خود اختصاص می دهد.

هزینه ویلاهای ساحلی در بابلسر

اجاره ویلای ارزان در بابلسر به مراتب هزینه کمتری نسبت به اقامت در هتل‌های این شهر خواهد داشت، ضمن این که شما می‌توانید محل اقامت خود را نزدیک‌ترین نقطه به دریا انتخاب کنید تا از منظره بدیع ساحل لذت ببرید، همچنین امکان اقامت در ویلاهای ساخته شده در ارتفاعات و مشرف به دریا می تواند لحظات بسیار رومانتیک و جذابی را برای شما رقم بزند.

امکان اجاره ویلای ارزان در بابلسر (عروس شهرهای شمالی ایران) بهترین امکانی است که برای مسافرت به این شهر در اختیار دارید.

اجاره ویلا در شمال با توجه به مزیت‌هایی چون آزادی عمل بیشتر در رفت‌و‌آمد و شب‌نشینی، لذت در کنار هم بودن در مسافرت‌های خانوادگی و دوستانه، اقامتگاه شیک و لاکچری مشرف به ساحل، امکان انتخاب اقامتگاه بر اساس نیاز و امکانات و... بهترین جایگزین برای اقامت در هتل‌ها در این منطقه است. ادامه مطلب در نبایدهای سفر به مناطق ساحلی

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

موزه‌ی مردم­شناسی رامسر، فرصت بی نظیری برای شناخت بیشتر از فرهنگ و آداب و رسوم مردم استان مازندران، در هنگام مسافرت به رامسر فراهم می‌­آورد. این موزه‌ی غیر دولتی، به صورت خصوصی اداره می‌شود. در موزه‌ی رامسر، بیش از 700 قطعه از دیدنی‌های فرهنگی و اشیای مختص به مردم مازندران در معرض نمایش گذاشته شده است. افتتاح این موزه در سال 1389 با مجوز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با همت سی ساله‌ی آقای عیسی خاتمی انجام گردید. یکی دیگر از جذابیت‌های موزه‌ی مردم­شناسی رامسر، وجود یک قسمت سنتی مازندرانی، با طراحی بسیار کهن و تحسین برانگیز است. از وسایل سنتی موجود در این خانه‌ی سنتی می‌­توان به ماهی ­شور، کوره‌­­ی آهنگری، قابلمه‌ی گلی، دستگاه چادر شب ­بافی و گمچ اشاره نمود. اگر قصد سفر به رامسر را دارید قبل از هر چیزی باید به فکر اقامتگاه باشید و تجربه ای بی نظیر را برای خود رقم بزنید برای مشاهده و ویلا رامسر کلیک کنید.

سخن پایانی

مشخصا اگر قصد سفر دارید و در اهداف خود به دنبال یک منطقه‌ی خوش آب و هوا با مناظری حیرت‌آور از طبیعت می‌گردید؛ پیشنهاد می‌شود که مسافرت به رامسر را یک بار بررسی کنید. مطمئنا با وجود جاذبه‌های دیدنی و گردشگری زیادی که در منطقه وجود دارد؛ سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. امید است که این نوشتار نظر شما را به دیدنی‌های رامسر جلب کرده باشد.

مشخصا هر مسافری قصد دارد که مکانی جهت اقامت، متناسب با بودجه‌ی شخصی، بیابد؛ وبسایت شب این امکان را برای شما فراهم آورده است که به صورت آنلاین به رزرو هتل، ویلا، سوئیت و واحدهای آپارتمانی بپردازید. منبع 

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

کاملاً از نام این رستوران مشخص است که شما باید انتظار یک فضای سنتی و اساطیری داشته باشید. رستوران حس توران یکی از رستوران های معروف تهران است که در فودکورت خیابان فرشته واقع شده است. این رستوران را می توان جزو رستوران های لوکس تهران برشمرد. سرویس دهی عالی، فضای منحصر به فرد، کیفیت غذا و برخورد محترمانه پرسنل از ویژگی های رستوران حس توران هستند. مراجعه به این رستوران شما را به یاد دوران پادشاهی اساطیر ایران می ‌اندازد. طراحی کباب های این رستوران به گونه ای است که شما بر روی شمشیرهای تزیینی سرخ شده می توانید آن ها را سرو کنید. این رستوران دارای بخش کافه نیز می باشد که می توانید به آن سر بزنید.
آدرس رستوران: خیابان فرشته، نبش خیابان نیلوفر و مریم غربی، طبقه دوم ساختمان رویال
شماره تماس: 02126209930

رستوران مستوران

رستوران مستوران
یکی دیگر از رستوران های معروف تهران رستوران مستوران است. این نام که به معنای سرزمین مس است شما را به یک فضایی با سبک معماری دوران صفویه خواهد بود. ورود به این رستوران شما را با سفر به گذشته همراه خواهد کرد. تمام اجزای این رستوران حکایت از اصالت و سنت دارد. در ورودی این رستوران از چوب و کف سیمانی با کاشی های اصیل ایرانی استفاده شده است. استفاده از ظروف مسی نیز بر ویژگی های منحصر به فرد این رستوران افزوده است. از نکات جالب این رستوران می توان به قرار گرفتن یک نانوایی کوچک در ورودی آن اشاره کرد. در این نانوایی به شیوه قدیمی ایرانی نان پخت می شود.
آدرس رستوران: میدان نیاوران، ضلع شمالی، خانه ویلایی مس توران

رستوران جوان

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران، رستوران جوان است. استفاده از کادری مجرب و با تجربه در این رستوران موجب شده که شما یک تجربه عالی در سرو غذا با اقامت یا اجاره روزانه خانه در تهران داشته باشید. رستوران‌ جوان انواع کباب ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. حضور در این رستوران می تواند خاطرات خوشی با سرو یک غذای خوش طعم برای شما به یادگار بگذارد 
آدرس رستوران: پاسداران، میدان نوبنیاد، داخل کوهستان ۴، پلاک ۱۵

منبع 

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

سکونت در مناطقی همچون دروس، قلهک، دولت، ونک، سیدخندان و میرداماد هم به لحاظ موقعیت اجتماعی و فرهنگی و هم از لحاظ ارزش ملک به عنوان یک دارایی می‌تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که به دنبال یک زندگی آرام و با رفاه کامل در یک منطقه مناسب هستند. به لحاظ دسترسی نیز این مناطق به واسطه مترو، تاکسی و اتوبوس با تمام نقاط غرب و شرق و جنوب تهران در ارتباط هستند.

شمال تهران لوکس و مدرن اما گران

زندگی در شمال شهر تهران و مناطقی چون نیاوران، فرمانیه، زعفرانیه، فرشته، امانیه، محمودیه با وجود مراکز بیمارستانی و درمانی، فروشگاه‌ها و مراکز خرید لاکچری و بزرگ چون پالادیوم، رستوران‌های بسیار لوکس و بین‌المللی، مراکز تفریحی و همچنین آپارتمان های لوکس و بزرگ در برج های سر به فلک کشیده و خیابان‌های قدیمی و خانه های ویلایی بسیار دلچسب به نظر می‌رسد، اما باید بدانید که علی‌رغم امکانات رفاهی و دسترسی مناسب شهری این مناطق به واسطه تراکم زیاد جمعیت، اتومبیل و خیابان‌های باریک و قدیمی بسیار شلوغ هستند و آب‌وهوای چندان مطلوبی هم ندارند.

مرکز شهر تهران قلب تپنده پایتخت

پارک لاله، ایرانشهر، دانشگاه تهران، بهجت‌آباد، فاطمی، میدان‌جهاد، گاندی، شیراز، قزل قلعه، میدان ولیعصر، یوسف آباد، فلسطین، جمهوری و ... در نقاط مرکزی شهر واقع شده‌اند، اگرچه دسترسی این مناطق به همه امکانات اداری، اقتصادی، فرهنگی و ... بسیار سریع و آسان است، اما از آنجا که در منطقه طرح ترافیک قرار دارند، رفت و آمد با وسیله نقلیه شخصی برای ساکنین منطقه کمی چالش برانگیز است.

نکته مهم قابل توجه در این بخش وجود مراکز مختلفی چون سینماها، دانشگاه، مراکز و ادارات دولتی، کافه و رستوران، مراکز تفریحی، بوستان ها و... به صورت متمرکز و فشرده است که این منطقه را به قطب تجاری و اداری تهران تبدیل کرده است.

غرب تهران، توسعه یافته و مدرن

مناطق مسکونی غرب تهران شامل محله‌هایی چون شهرک غرب، سعادت آباد، پونک، جنت آباد، سازمان برنامه، شهران و بخشی از کن به لحاظ شاخصه‌های شهری از مناطق توسعه یافته تهران محسوب می‌شوند، شرایط اجاره ‌یا خرید ملک و آپارتمان در این مناطق به لحاظ معماری مدرن و کلاس اجتماعی با دیگر مناطق تهران تفاوت چشمگیر دارد.

غرب تهران
غرب تهران

این مناطق نیز به لطف مترو، اتوبوس و تاکسی به راحتی به نقاط مرکزی شهر دسترسی دارند. همچنین در این منطقه نیز وجود رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید بزرگ و لوکس از جمله امکاناتی است که ساکنین این منطقه را راضی نگه می‌دارد. منبع 

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

کاخ موزه سعدآباد

ساخت کاخ موزه سعدآباد در یکی از مناطق خوش آب‌وهوای تهران در دوران قاجار آغاز شد. اقامتگاه تابستانی رضاخان بوده و در دوره پهلوی دوم نیز مورد استفاده قرار گرفت. در مجموعه سعدآباد می‌توانید از کاخ موزه ملت، موزه آب، موزه پوشاک سلطنتی، موزه استاد حسین بهزاد، موزه آشپزخانه سلطنتی، موزه برادران امیدوار، موزه استاد فرشچیان، کاخ موزه سبز، موزه هنر ملل، موزه هنرهای زیبا، موزه سلاح‌های درباری و موزه خط و کتابت میرعماد نیز دیدن کنید.

کاخ نیاوران تهران

 این کاخ نیز یک مجموعه سلطنتی است و در دوره قاجار و پهلوی مورد استفاده قرار گرفته است. در زمان حکومت پهلوی دوم، تعدادی از بناهای کوچک این باغ تخریب شد و کاخ نیاوران با سبکی مدرن برای شاه و خانواده‌اش ساخته شد. بخش‌های دیدنی کاخ نیاوران شامل کاخ صاحبقرانیه، کاخ اختصاصی، کوشک احمدشاهی، موزه جهان نما، کتابخانه سلطنتی، موزه خودروهای سلطنتی و باغ کتیبه‌ها است.

گردشگرانی که برای دیدن کاخ موزه‌های تهران به این شهر سفر می‌کنند می‌توانند با اجاره آپارتمان مبله در تهران در یک منطقه مناسب به همه این کاخ موزه‌ها دسترسی داشته باشند.

 موزه کلیسای وانک اصفهان و ابنیه تاریخی این شهر

این کلیسا از جمله کلیساهای تاریخی ارامنه شهر اصفهان محسوب می‌شود. کلیسای وانک در منطقه جلفای اصفهان واقع شده است و ساخت آن به زمان شاه عباس دوم باز می‌گردد.

این کلیسا به واسطه معماری زیبا و تاریخی، نقاشی‌های دیواری و سقفی، کتابخانه و چاپخانه باستانی که دارد به شهرت رسیده است. برای این که در زمان اقامت در شهر تاریخی اصفهان و دیدن از اماکن دیدنی و گردشگری این شهر بهتر است به جای اقامت در هتل با اجاره روزانه خانه در اصفهان هزینه‌های مسافرت خود به این شهر را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. منبع

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

این مقاله یک تور شمال‌گردی کاملا رایگان برای تمام شمال‌دوستان تدارک دیده است که می‌توانید با مطالعه‌اش، کمر همت بر سفر ببندید و ضمن احترام به کرونایی که ظاهرا ماندگار شده‌است، لذت رستوران‌گردی و بازدید از مکان‌های دیدنی در شهرهای شمالی را به خودتان هدیه دهید.

چرا رستوران روباز در طبیعت شمال جذاب است

اگر جز افرادی هستید که دل‌تان برای یک لحظه نفس کشیدن در هوای طبیعت شمال لک شده اما نگرانی‌های زیادی در رابطه با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوران کرونا دارید، بهتر است همچنان نگرانی‌تان را حفظ کنید! قرار نیست مثل روزهای گذشته دست‌های مسافران جهت انتخاب رستوران‌ها و یا مستقر شدن در همه مکان‌های مورد نظر، باز باشد. شرط رقم خوردن تجربه‌ای شگفت‌انگیز از سفر به شمال، رعایت احتیاط‌های لازم  و انتخاب مکان‌های درست است. معمولا آوازه رستوران‌های روباز به جهت تعویض مداوم هوای سالم و امکان رعایت فاصله ایمنی مورد نیاز در شرایط کرونایی بیش از پیش شنیده می‌شود.

اما از آن‌جایی که می‌گویند آواز دهل شنیدن از دور خوش است، بهتر است کمی نزدیک‌تر بیایید و کیفش را ببرید! حقیقتا این‌بار اگر به شنیده‌های‌تان در رابطه با زیبایی و آرامشِ سپری کردن وعده‌های غذایی در فضای باز رستوران‌های شمال اکتفا کنید، هرگز لذت عمیق‌ترِ تجربه را نمی‌چشید. رستوران‌های روباز شمال در کنار آب‌و‌هوای عالی و طبیعت چشم‌نواز، بهترین داروی تجویزی کرونا‌زده‌هایی است که پس از گذراندن دوران نقاهت به قصد ریکاوری و آرامش، سفر را انتخاب کرده‌اند. همچنین می‌توانید با اجاره ویلا در شمال، این لذت را بر خود و خانواده هزارچندان کنید! ادامه مطلب در مقاله بهترین رستوران ها

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

اگر هم به دنبال پاساژگردی روزمره و قیمت‌های مناسب‌تر هستید، تهران ناامیدتان نمی‌کند! بهتر است نگاهی به بازارهای متنوع در کوچه برلن و 15 خرداد بیندازید تا با کمی جستجو جنس مورد نظر خود را با قیمت‌های مناسب پیدا کنید.

جاذبه‌های توریستیِ کلان شهر تهران هم در نوع خود شگفت‌انگیز است، مخصوصا اگر جذابیت‌های مناطق اطراف را هم لحاظ کنید نور‌علی‌نور می‌شود! دربند و محیط باصفایش، برای کوه‌نوردی فوق‌العاده است و فیروزکوه و طبیعت سرسبزش بهترین انتخاب برای طبیعت‌گردی در اطراف تهران به شمار می‌روند.

اگر به دنبال مکان‌های خاص برای قرارهای دوستانه هستید، از باغ کتاب وپارک آب و آتش غافل نشوید که شدیدا خاطره‌سازهای خوبی هستند. تنوع و تعداد جاذبه‌های طبیعی تهران به حدی است که گردشگران معمولا ترجیح می‌دهند برای تهران‌گردی، اجاره سوئیت در تهران یا اجاره ویلا در نواحی نزدیک دماوند، کردان، طالقان، لواسان ، فشم و... را مد‌نظر داشته باشند. البته با توجه به یاری کردنِ جیب های‌شان!

اصفهان و رازِ نصف جهان ماندنش؛ نبض تپنده این قطبِ گردشگری، چه چیزهایی می‌تواند باشد؟

اصفهان به قدری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری شهرت دارد که اگر بخواهیم تمام جاذبه‌های دیدنی‌اش را بشماریم، از سال‌های عمر گذر می‌کند و کاغذ و قلم از مهلکه جا می‌مانند! شهر مشهور به گنبدهای فیروزه‌ای و جاذبه‌های تاریخی و سنتی، که با وجود اشارات بسیاری از سفرنامه‌نویسان و گردشگران به میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون و عمارت عالی قاپو با شهرت جهانی‌شان، هنوز برخی از مکانهای دیدنی اما کمتر شناخته‌شده ادرخود دارد که بهتر است باب آشنایی با آن‌هارا برای‌تان فراهم کنیم.

تالار اشرف اصفهان، یک سالن بزرگ است که از اتاق‌هایی تشکیل شده است. دلیل شهرت این بنا گچ‌کاری‌ها و معماری داخلی بی‌نظیری است که باعث می‌شود با ورود به آن، سفری خارق‌العاده به زندگی گذشتگان داشته باشید.

دومین مورد در بین مکان‌های ناشناخته اصفهان که حیف است تماشایش را از خودتان دریغ کنید، مجموعه علی‌قلی‌آقا است که با نام سازنده‌اش در میان آثار تاریخی اصفهان می‌درخشد. جالب است بدانید در این بنا چهار مجموعه مسجد، حمام، بازار و زورخانه پذیرای گردشگران هستند.

اصفهان

اگر در تهران ولی‌عصر‌گردی را تجربه کرده‌اید، باید بدانید که در اصفهان هم جلفاگردی را نمی‌شود نادیده بگیرید! محله جلفا محله‌ای است که معماری خاصش با تلفیق هنر اسلامی و هنر ارمنی بسیار چشم‌نواز دیده می‌شود. کلیسای وانک و کلیسای بیت اللحم هم بنابر موقعیت این منطقه در آن قرار دارند که بازدید از آن‌ها می‌تواند در نوع خود جالب‌توجه باشد.

 جدای از فعالیت تمام‌قدِ اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری، صنایع‌دستی این استان همچون فیروزه‌کوبی، قلمزنی، میناکاری و خاتم‌کاری از ماندگارترین زیبایی‌های اصفهان هستند که نمی‌توانید خودتان را برای نخریدن‌شان قانع کنید!

اصفهان نیز از شهرهایی است که مجالی برای ساده‌ گذر‌کردن از کنار انبوه زیبایی‌هایش باقی نمی‌گذارد، بنابراین اگر گردشگران خارجی یا داخلی برای گذران روزهای بیشتر، اصفهان را انتخاب کنند، به اجاره ویلا یا اجاره منزل مبله در اصفهان روی می‌آورند تا در ادامه سفر احساس راحتی بیشتری را تجربه کنند. ادامه مطلب علت های جذایت های تهران و اصفهان

  • amirmasoudmok mok