اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

اگر هم به دنبال پاساژگردی روزمره و قیمت‌های مناسب‌تر هستید، تهران ناامیدتان نمی‌کند! بهتر است نگاهی به بازارهای متنوع در کوچه برلن و 15 خرداد بیندازید تا با کمی جستجو جنس مورد نظر خود را با قیمت‌های مناسب پیدا کنید.

جاذبه‌های توریستیِ کلان شهر تهران هم در نوع خود شگفت‌انگیز است، مخصوصا اگر جذابیت‌های مناطق اطراف را هم لحاظ کنید نور‌علی‌نور می‌شود! دربند و محیط باصفایش، برای کوه‌نوردی فوق‌العاده است و فیروزکوه و طبیعت سرسبزش بهترین انتخاب برای طبیعت‌گردی در اطراف تهران به شمار می‌روند.

اگر به دنبال مکان‌های خاص برای قرارهای دوستانه هستید، از باغ کتاب وپارک آب و آتش غافل نشوید که شدیدا خاطره‌سازهای خوبی هستند. تنوع و تعداد جاذبه‌های طبیعی تهران به حدی است که گردشگران معمولا ترجیح می‌دهند برای تهران‌گردی، اجاره سوئیت در تهران یا اجاره ویلا در نواحی نزدیک دماوند، کردان، طالقان، لواسان ، فشم و... را مد‌نظر داشته باشند. البته با توجه به یاری کردنِ جیب های‌شان!

اصفهان و رازِ نصف جهان ماندنش؛ نبض تپنده این قطبِ گردشگری، چه چیزهایی می‌تواند باشد؟

اصفهان به قدری در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری شهرت دارد که اگر بخواهیم تمام جاذبه‌های دیدنی‌اش را بشماریم، از سال‌های عمر گذر می‌کند و کاغذ و قلم از مهلکه جا می‌مانند! شهر مشهور به گنبدهای فیروزه‌ای و جاذبه‌های تاریخی و سنتی، که با وجود اشارات بسیاری از سفرنامه‌نویسان و گردشگران به میدان نقش جهان، کاخ چهل ستون و عمارت عالی قاپو با شهرت جهانی‌شان، هنوز برخی از مکانهای دیدنی اما کمتر شناخته‌شده ادرخود دارد که بهتر است باب آشنایی با آن‌هارا برای‌تان فراهم کنیم.

تالار اشرف اصفهان، یک سالن بزرگ است که از اتاق‌هایی تشکیل شده است. دلیل شهرت این بنا گچ‌کاری‌ها و معماری داخلی بی‌نظیری است که باعث می‌شود با ورود به آن، سفری خارق‌العاده به زندگی گذشتگان داشته باشید.

دومین مورد در بین مکان‌های ناشناخته اصفهان که حیف است تماشایش را از خودتان دریغ کنید، مجموعه علی‌قلی‌آقا است که با نام سازنده‌اش در میان آثار تاریخی اصفهان می‌درخشد. جالب است بدانید در این بنا چهار مجموعه مسجد، حمام، بازار و زورخانه پذیرای گردشگران هستند.

اصفهان

اگر در تهران ولی‌عصر‌گردی را تجربه کرده‌اید، باید بدانید که در اصفهان هم جلفاگردی را نمی‌شود نادیده بگیرید! محله جلفا محله‌ای است که معماری خاصش با تلفیق هنر اسلامی و هنر ارمنی بسیار چشم‌نواز دیده می‌شود. کلیسای وانک و کلیسای بیت اللحم هم بنابر موقعیت این منطقه در آن قرار دارند که بازدید از آن‌ها می‌تواند در نوع خود جالب‌توجه باشد.

 جدای از فعالیت تمام‌قدِ اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های مهم گردشگری، صنایع‌دستی این استان همچون فیروزه‌کوبی، قلمزنی، میناکاری و خاتم‌کاری از ماندگارترین زیبایی‌های اصفهان هستند که نمی‌توانید خودتان را برای نخریدن‌شان قانع کنید!

اصفهان نیز از شهرهایی است که مجالی برای ساده‌ گذر‌کردن از کنار انبوه زیبایی‌هایش باقی نمی‌گذارد، بنابراین اگر گردشگران خارجی یا داخلی برای گذران روزهای بیشتر، اصفهان را انتخاب کنند، به اجاره ویلا یا اجاره منزل مبله در اصفهان روی می‌آورند تا در ادامه سفر احساس راحتی بیشتری را تجربه کنند. ادامه مطلب علت های جذایت های تهران و اصفهان

  • ۰۰/۰۵/۰۶
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی