اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

سکونت در مناطقی همچون دروس، قلهک، دولت، ونک، سیدخندان و میرداماد هم به لحاظ موقعیت اجتماعی و فرهنگی و هم از لحاظ ارزش ملک به عنوان یک دارایی می‌تواند بهترین انتخاب برای افرادی باشد که به دنبال یک زندگی آرام و با رفاه کامل در یک منطقه مناسب هستند. به لحاظ دسترسی نیز این مناطق به واسطه مترو، تاکسی و اتوبوس با تمام نقاط غرب و شرق و جنوب تهران در ارتباط هستند.

شمال تهران لوکس و مدرن اما گران

زندگی در شمال شهر تهران و مناطقی چون نیاوران، فرمانیه، زعفرانیه، فرشته، امانیه، محمودیه با وجود مراکز بیمارستانی و درمانی، فروشگاه‌ها و مراکز خرید لاکچری و بزرگ چون پالادیوم، رستوران‌های بسیار لوکس و بین‌المللی، مراکز تفریحی و همچنین آپارتمان های لوکس و بزرگ در برج های سر به فلک کشیده و خیابان‌های قدیمی و خانه های ویلایی بسیار دلچسب به نظر می‌رسد، اما باید بدانید که علی‌رغم امکانات رفاهی و دسترسی مناسب شهری این مناطق به واسطه تراکم زیاد جمعیت، اتومبیل و خیابان‌های باریک و قدیمی بسیار شلوغ هستند و آب‌وهوای چندان مطلوبی هم ندارند.

مرکز شهر تهران قلب تپنده پایتخت

پارک لاله، ایرانشهر، دانشگاه تهران، بهجت‌آباد، فاطمی، میدان‌جهاد، گاندی، شیراز، قزل قلعه، میدان ولیعصر، یوسف آباد، فلسطین، جمهوری و ... در نقاط مرکزی شهر واقع شده‌اند، اگرچه دسترسی این مناطق به همه امکانات اداری، اقتصادی، فرهنگی و ... بسیار سریع و آسان است، اما از آنجا که در منطقه طرح ترافیک قرار دارند، رفت و آمد با وسیله نقلیه شخصی برای ساکنین منطقه کمی چالش برانگیز است.

نکته مهم قابل توجه در این بخش وجود مراکز مختلفی چون سینماها، دانشگاه، مراکز و ادارات دولتی، کافه و رستوران، مراکز تفریحی، بوستان ها و... به صورت متمرکز و فشرده است که این منطقه را به قطب تجاری و اداری تهران تبدیل کرده است.

غرب تهران، توسعه یافته و مدرن

مناطق مسکونی غرب تهران شامل محله‌هایی چون شهرک غرب، سعادت آباد، پونک، جنت آباد، سازمان برنامه، شهران و بخشی از کن به لحاظ شاخصه‌های شهری از مناطق توسعه یافته تهران محسوب می‌شوند، شرایط اجاره ‌یا خرید ملک و آپارتمان در این مناطق به لحاظ معماری مدرن و کلاس اجتماعی با دیگر مناطق تهران تفاوت چشمگیر دارد.

غرب تهران
غرب تهران

این مناطق نیز به لطف مترو، اتوبوس و تاکسی به راحتی به نقاط مرکزی شهر دسترسی دارند. همچنین در این منطقه نیز وجود رستوران‌ها، کافه‌ها، مراکز خرید بزرگ و لوکس از جمله امکاناتی است که ساکنین این منطقه را راضی نگه می‌دارد. منبع 

  • ۰۰/۰۵/۱۲
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی