اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

کاخ موزه سعدآباد

ساخت کاخ موزه سعدآباد در یکی از مناطق خوش آب‌وهوای تهران در دوران قاجار آغاز شد. اقامتگاه تابستانی رضاخان بوده و در دوره پهلوی دوم نیز مورد استفاده قرار گرفت. در مجموعه سعدآباد می‌توانید از کاخ موزه ملت، موزه آب، موزه پوشاک سلطنتی، موزه استاد حسین بهزاد، موزه آشپزخانه سلطنتی، موزه برادران امیدوار، موزه استاد فرشچیان، کاخ موزه سبز، موزه هنر ملل، موزه هنرهای زیبا، موزه سلاح‌های درباری و موزه خط و کتابت میرعماد نیز دیدن کنید.

کاخ نیاوران تهران

 این کاخ نیز یک مجموعه سلطنتی است و در دوره قاجار و پهلوی مورد استفاده قرار گرفته است. در زمان حکومت پهلوی دوم، تعدادی از بناهای کوچک این باغ تخریب شد و کاخ نیاوران با سبکی مدرن برای شاه و خانواده‌اش ساخته شد. بخش‌های دیدنی کاخ نیاوران شامل کاخ صاحبقرانیه، کاخ اختصاصی، کوشک احمدشاهی، موزه جهان نما، کتابخانه سلطنتی، موزه خودروهای سلطنتی و باغ کتیبه‌ها است.

گردشگرانی که برای دیدن کاخ موزه‌های تهران به این شهر سفر می‌کنند می‌توانند با اجاره آپارتمان مبله در تهران در یک منطقه مناسب به همه این کاخ موزه‌ها دسترسی داشته باشند.

 موزه کلیسای وانک اصفهان و ابنیه تاریخی این شهر

این کلیسا از جمله کلیساهای تاریخی ارامنه شهر اصفهان محسوب می‌شود. کلیسای وانک در منطقه جلفای اصفهان واقع شده است و ساخت آن به زمان شاه عباس دوم باز می‌گردد.

این کلیسا به واسطه معماری زیبا و تاریخی، نقاشی‌های دیواری و سقفی، کتابخانه و چاپخانه باستانی که دارد به شهرت رسیده است. برای این که در زمان اقامت در شهر تاریخی اصفهان و دیدن از اماکن دیدنی و گردشگری این شهر بهتر است به جای اقامت در هتل با اجاره روزانه خانه در اصفهان هزینه‌های مسافرت خود به این شهر را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. منبع

  • ۰۰/۰۵/۱۲
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی