اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

این مقاله یک تور شمال‌گردی کاملا رایگان برای تمام شمال‌دوستان تدارک دیده است که می‌توانید با مطالعه‌اش، کمر همت بر سفر ببندید و ضمن احترام به کرونایی که ظاهرا ماندگار شده‌است، لذت رستوران‌گردی و بازدید از مکان‌های دیدنی در شهرهای شمالی را به خودتان هدیه دهید.

چرا رستوران روباز در طبیعت شمال جذاب است

اگر جز افرادی هستید که دل‌تان برای یک لحظه نفس کشیدن در هوای طبیعت شمال لک شده اما نگرانی‌های زیادی در رابطه با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی دوران کرونا دارید، بهتر است همچنان نگرانی‌تان را حفظ کنید! قرار نیست مثل روزهای گذشته دست‌های مسافران جهت انتخاب رستوران‌ها و یا مستقر شدن در همه مکان‌های مورد نظر، باز باشد. شرط رقم خوردن تجربه‌ای شگفت‌انگیز از سفر به شمال، رعایت احتیاط‌های لازم  و انتخاب مکان‌های درست است. معمولا آوازه رستوران‌های روباز به جهت تعویض مداوم هوای سالم و امکان رعایت فاصله ایمنی مورد نیاز در شرایط کرونایی بیش از پیش شنیده می‌شود.

اما از آن‌جایی که می‌گویند آواز دهل شنیدن از دور خوش است، بهتر است کمی نزدیک‌تر بیایید و کیفش را ببرید! حقیقتا این‌بار اگر به شنیده‌های‌تان در رابطه با زیبایی و آرامشِ سپری کردن وعده‌های غذایی در فضای باز رستوران‌های شمال اکتفا کنید، هرگز لذت عمیق‌ترِ تجربه را نمی‌چشید. رستوران‌های روباز شمال در کنار آب‌و‌هوای عالی و طبیعت چشم‌نواز، بهترین داروی تجویزی کرونا‌زده‌هایی است که پس از گذراندن دوران نقاهت به قصد ریکاوری و آرامش، سفر را انتخاب کرده‌اند. همچنین می‌توانید با اجاره ویلا در شمال، این لذت را بر خود و خانواده هزارچندان کنید! ادامه مطلب در مقاله بهترین رستوران ها

  • ۰۰/۰۵/۰۶
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی