اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سفر به مناطق کوهستانی

گر در فصل های پائیز و زمستان قصد سفر کردن را دارید، احتمالا به فکر شهرهای جنوبی خواهید بود که در این دو فصل آب و هوایی ناب دارند. در فصل های سرد سال برای فرار از سرما و شلوغی شهرهای دیگر می توان به شهرهای جنوبی پناه برد. این سوال برای شما هم وجود دارد که بهترین نوع اقامت در شهرهای جنوبی کدامند؟

خوب در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اقامتگاه هایی مانند آپارتمان، ویلا و سوئیت بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. البته در هر جزیره ای شما می توانید اقامتگاهی خاص را داشته باشید. به عنوان مثال در جزیره کیش پیشنهاد ما ویلا و آپارتمان در کیش با میز بیلیارد است.

البته همه ما می دانیم که کیش تنها جزیره توریستی جنوب نیست. شما می توانید با سفر به جنوب از جنگل های حرا، ساحل رنگی جزیره هرمز، کشتی یونانی و دیگر جاذبه های گردشگری جنوب کشور دیدن کنید و از تماشای هر یک از آن ها لذت ببرید.

در چه فصولی نباید به شهرهای کوهستانی سفر کنیم؟

بعد از هر آنچه در مطالب بالا گفتیم، باید به این موضوع بپردازیم که در چه فصل هایی نباید به شهرهای کوهستانی سفر کرد. به طور کلی شهرهای کوهستانی ارتفاع زیادی از سطح دریا دارند و همین موضوع باعث می شود که آب و هوای آن ها معمولا سرد تر از شهرهای دیگر باشد.

شهر تبریز یکی از معروف ترین شهرهای کوهستانی ایران است که جاذبه هایی مانند بازار تبریز و پارک ایل گلی را دارد. شهر کرمانشاه هم در منطقه ای کوهستانی قرار دارد، طاق بستان و مجموعه تاریخی بیستون هم از معروف ترین جاذبه های آن به حساب می آید. 

متن کامل در مقاله سفر به مناطق ساحلی یا کوهستانی

 

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

در فصل های پائیز و زمستان به دنبال مقصدی مناسب برای سفر هستید؟ احتمالا بندر عباس بهترین شهری باشد که می توانید به آن جا سفر کنید. در بندر عباس جاذبه های بسیاری برای گردشگران وجود دارد. در بندر عباس شما می توانید علاوه بر دیدن ساحل زیبا از جاذبه هایی مانند؛ حمام گله داری، معبد هندوها، عمارت کلاه فرنگی و قلعه فین دیدن کنید.

اگر به دنبال دیگر مکان های دیدنی شهر بندر عباس هستید، باید به مسجد جامع اهل سنت این شهر که معماری فوق العاده ای دارد، حمام گپ که بزرگ ترین حمام دوران قاجار به حساب می آید و همچنین پارک ساحلی سورو اشاره کنیم. منبع

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

در همان ابتدای سال 2021 شاهد عرضه دو پرچمدار از دو برند مختلف با امکانات و ویژگی های خارق العاده بودیم. به قول معروف سالی که نکوست از بهارش پیداست و گویا قرار است در سال جاری میلادی شاهد ظهور گوشی های هوشمند مختلف با ویژگی های جذاب و باور نکردنی باشیم. در ادامه به معرفی برخی از بهترین گوشی های 2021 می پردازیم.

سری اپل آیفون ۱۳

همان طوری که در سال گذشته شاهد آن بودیم، همه گیری ویروس کرونا باعث اختلال در زمان و نحوه عرضه آیفون 12 شده بود. اما گویا امسال شرکت اپل قصد دارد تا طبق روال سال‌های پیشین در ماه سپتامبر (شهریور 1400) از گوشی هوشمند جدید خود یعنی آیفون 13 رونمایی کند.

این شرکت در آیفون 12 از طراحی جدیدی نسبت به سری‌های قبلی بهره گرفت و به جای لبه‌های منحنی از لبه‌های تخت استفاده کرد. به همین دلیل عده ای معتقد اند شرکت اپل به این زودی‌ها تغییرات چشمگیری در طراحی گوشی‌های هوشمند خود اعمال نخواهد کرد و آیفون 13 از طراحیِ مشابه ای نسبت به آیفون 12 برخوردار خواهد بود.

طبق ادعای وب سایتMac Otakara به دلیل استفاده از باتری‌ای قدرتمندتر، شاهد افزایش 0.26 میلی متری ضخامت آیفون 13 و به طبع سنگین تر شده آن خواهیم بود.

هم چنین ارتفاع ناچ بالای نمایشگر این گوشی هوشمند (بدون تغییر در عرض آن) کاهش خواهد یافت.

یکی از سوالاتی که این روزها زیاد به گوش می خورد این است که آیا درگاه لایتنینگ در آیفون 13 حذف خواهد شد؟ درست است که شرکت اپل همواره به دنبال طراحی گوشی هوشمندی بدون هیچ دکمه و یا درگاه خارجی‌ای است اما طبق گفته های مینگ-چی کو، با توجه به محدودیت‌ها و چالش‌های پیش رو، این موضوع حداقل در سری آیفون 13 اتفاق نخواهد افتاد.

تا قبل از عرضه آیفون 12، طرفداران گوشی‌های آیفون، انتظار نمایشگر 120 هرتزی از آن داشتند. اما شرکت اپل در هیچ یک از مدل‌های آیفون 12 به دلیل تاثیر بر عمر باتری از این نمایشگر استفاده نکرد.

ممکن است شرکت اپل در نهایت در آیفون 13 از نمایشگر 120 هرتزی استفاده کند. چیزی که مشخص است این است که این گوشی هوشمند نیز به فناوری 5G مجهز باشد.

هم چنین انتظار می رود طبق روال همیشه، اپل از جدید ترین پردازنده سری A در گوشی‌های آیفون 13 استفاده کند که این پردازنده‌ها معمولا 6 هسته ای و 5 نانو متری هستند.منبع 

  • amirmasoudmok mok