اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

کاملاً از نام این رستوران مشخص است که شما باید انتظار یک فضای سنتی و اساطیری داشته باشید. رستوران حس توران یکی از رستوران های معروف تهران است که در فودکورت خیابان فرشته واقع شده است. این رستوران را می توان جزو رستوران های لوکس تهران برشمرد. سرویس دهی عالی، فضای منحصر به فرد، کیفیت غذا و برخورد محترمانه پرسنل از ویژگی های رستوران حس توران هستند. مراجعه به این رستوران شما را به یاد دوران پادشاهی اساطیر ایران می ‌اندازد. طراحی کباب های این رستوران به گونه ای است که شما بر روی شمشیرهای تزیینی سرخ شده می توانید آن ها را سرو کنید. این رستوران دارای بخش کافه نیز می باشد که می توانید به آن سر بزنید.
آدرس رستوران: خیابان فرشته، نبش خیابان نیلوفر و مریم غربی، طبقه دوم ساختمان رویال
شماره تماس: 02126209930

رستوران مستوران

رستوران مستوران
یکی دیگر از رستوران های معروف تهران رستوران مستوران است. این نام که به معنای سرزمین مس است شما را به یک فضایی با سبک معماری دوران صفویه خواهد بود. ورود به این رستوران شما را با سفر به گذشته همراه خواهد کرد. تمام اجزای این رستوران حکایت از اصالت و سنت دارد. در ورودی این رستوران از چوب و کف سیمانی با کاشی های اصیل ایرانی استفاده شده است. استفاده از ظروف مسی نیز بر ویژگی های منحصر به فرد این رستوران افزوده است. از نکات جالب این رستوران می توان به قرار گرفتن یک نانوایی کوچک در ورودی آن اشاره کرد. در این نانوایی به شیوه قدیمی ایرانی نان پخت می شود.
آدرس رستوران: میدان نیاوران، ضلع شمالی، خانه ویلایی مس توران

رستوران جوان

یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران، رستوران جوان است. استفاده از کادری مجرب و با تجربه در این رستوران موجب شده که شما یک تجربه عالی در سرو غذا با اقامت یا اجاره روزانه خانه در تهران داشته باشید. رستوران‌ جوان انواع کباب ها را در اختیار شما قرار خواهد داد. حضور در این رستوران می تواند خاطرات خوشی با سرو یک غذای خوش طعم برای شما به یادگار بگذارد 
آدرس رستوران: پاسداران، میدان نوبنیاد، داخل کوهستان ۴، پلاک ۱۵

منبع 

  • ۰۰/۰۵/۱۷
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی