اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

شهر زیرزمینی کاریز در جزیره کیش، دست رنج معماران ایرانی است و بازدید از آن ضمن اجاره ویلا در کیش، از جمله مواردی است که در این سفر رویایی فراموش تان نمی شود.

قدمت 2500 ساله این شهر، جریان آب شیرین، آب وهوای خنک به لطف وجود قنات و سقفی که با حضور مرجان ها و فسیل ها تزئین شده است، از محکم ترین دلایلِ ما برای بازدید از کاریز به شمار میرود.

 

شهر زیرزمینی کاریز کیش

مسجد نصیرالملک شیراز؛ رقص نورهای رنگارنگ از پشت شیشه ها

اگر اغراق نباشد باید دست معماران دوران قاجار را بوسه زد! اصلا شیراز و جاذبه هایش به لطف سلیقه و تمایل پادشاهان قاجار به آفرینش زیبایی ها در معماری، خلق شده اند.

بازدید از مسجد نصیرالملک شیراز نه تنها برای مذهبی ها، بلکه برای کسانی که فکر می کنند مسجد نمی تواند عنوانِ جاذبه گردشگری را به خود اختصاص دهد، پیشنهاد می شود. نصیرالملک مسجدی است که ورودی هشتی، صحن وسیع و شبستان های تابستانی و زمستانی اش عجیب، دلبری می کند. البته در سفر به شیرازِ زیبا زمانی حیرت زده می شوید که رقص جذاب نور را به لطف شیشه های رنگی ببینید و لذت ببرید. تصویری که هم قاجاری است و هم رویایی!

خانه زینت الملوک شیراز؛ تماشایی ترین عمارت قاجاری ها

شیراز پایتخت فرهنگیِ ایران است و یکی از از خوش نقش ونگارترین عمارت های قدیمی اش، خانه زینت الملوک، قطعا ارزش یک بار دیدن را دارد. این خانه قاجاری، یک موزه تاریخیِ تمام عیار است که در خیابان لطفعلی خان زند بنا شده است.

خانه ای که باغچه ها، حوض ها و 20 اتاق تماشایی اش به لطف آیینه کاری ها، گچ بری ها و نقاشی های آن دوران، سبک معماری ایرانی را بیش از پیش ستایش می کند. می توانید ضمن سفر و اجاره سوئیت در شیراز، فرصت بیشتری برای بازدید از این نوع جاذبه های تاریخی داشته باشید.

جنگل و ساحل گیسوم؛ زیباترین طلاقی جنگل و دریا در شمال

هرچند که شمال و جنگل های بی نظیرش زبانزدِ گردشگران است، پارک جنگلی گیسوم، به طورخاص از خوب ترین های روزگار محسوب می شود.

این منطقه جنگلی بکر در 90 کیلومتری جاده رشت به آستارا قرار دارد و البته صرفا یک منطقه جنگلی نیست. رویایی ترین بخش سفر به شمال و بازدید از جنگل گیسوم، لحظه ای است که ریه های تان از نفس سبز درختان جنگل پر می شود، اما درانتها به ساحل گیسوم می رسید و خنکای دریا را احساس می کنید. خلاصه کلام این که درصورت سفر و اقامت در ویلا اجاره ای شمال، یکی از فراموش نشدنی ترین تصاویر گردشگری عمرتان به لطف جنگل گیسوم اتفاق می افتد؛ قدردانش باشید. منبع و ادامه مطلب این مقاله

  • ۰۰/۰۶/۲۹
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی