اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

کیش نه تنها یک منطقه گردشگری مشهور ایران، بلکه یکی از مقاصد توریستی مشهور در منطقه جنوب غرب آسیا است.  اگر به دنبال لذت یک مسافرت تفریحی لوکس و لاکچری هستید، کیش می‌تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد. کیش از امکانات رفاهی بسیار پیشرفته‌ای برخوردار است که رضایت مسافران را به همراه دارد.

پاساژها، مراکز تجاری، هتل‌های بسیار مجلل و باشکوه و همچنین امکان اجاره ویلا در کیش از جمله فاکتورهایی است که برای بسیاری از مسافران از اهمیت بالایی برخوردار است. شاتل سواری در آب‌های نیلگون خلیج فارس، پاراسل، غواصی، فلای برد، بنانا، جت اسکی، اوشن پارک، شرکت در جشنواره‌ها و بازدید از مناطق دیدنی کیش از جمله کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز کیش، بازدید از منطقه باستانی حریره و… مواردی است که در این سفر می‌توان به آنها پرداخت.

هتل‌های بزرگ و مجلل، رستوران های بین المللی با منوهای جذاب و پاساژها و مراکز تجاری بزرگ برای خرید کردن دیگر امکاناتی است که در کیش برای گردشگران وجود دارد. منبع 

  • ۰۰/۰۵/۲۵
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی