اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

جنگل گیسوم؛ لذت درکِ توآمانِ دریا و جنگل

جنگل گیسوم یکی از مهیج‌ترین جنگل‌های شمال کشور است. جایی که می‌توانید قدم بر دامن سبز جنگل بگذارید و با ادامه مسیر، چشم‌تان را با تماشای آبیِ دریا سرزنده کنید. 10 کیلومتر تا جاده اسالم خلخال، در محور رشت به آستارا، مسیری است که شما را به این کشفِ شورانگیز می‌رساند. همچنین با اجاره ویلا در ماسال که فاصله‌ای 40 کیلومتری تا گیسوم دارد می‌تواند سفر یک تیر و دونشان باشد.

بهترین زمان سفر به جنگل گیسوم، فصل‌های بهار و تابستان هستند. چراکه زیست‌بوم این منطقه برای رساندن شما به احساس خنکی، آرامش و لذت از آب‌وهوای مطلوب خلق شده‌است. در کنار محیط سرسبز و جنگلی، جالب است بدانید ساحل فوق العاده‌ای جهت تفریح گردشگران وجود دارد که در پناهِ آن، کلیه امکانات رفاهی، آلاچیق‌های زیبا و دنج جهت اقامت چندساعته مسافران، رستوران‌های باکیفیت و امکاناتی برای کودکان، نظیر پارک بادی و ترامپولین نیز در دسترس عموم قرار گرفته‌اند.

پارک جنگلی روستای اشبلا در انزلی؛ منظره‌ای شبیه به معجزه

چشم‌های‌تان را ببندید و مسیری پراز درخت‌های درهم‌تنیده را تصور کنید، این پاداشی است که با اجاره ویلا در انزلی نصیبتان خواهد شد. با دیدن این منظره زیبا درعین‌حال که گوش به نغمه پرندگان جنگلی می‌سپارید، یک نفس عمیق بکشید و تمام! به پارک جنگلی روستای اشبلا خوش آمدید. روستای اشبلا در کنار تالاب انزلی قرار گرفته و درحقیقت مجموعه‌ای از زیبایی‌هایی طبیعی و انسانی به صورت توآمان است. اگر دل‌تان لک زده برای آب‌وهوایی بهشتی و همچنین طرفدار ماهیگیری هم هستید، رودخانه موجود در این منطقه، بهترین انتخاب شما است.

اگر درعین لذت از زیبایی‌های جنگلی و تماشای گونه‌های متفاوتی از گیاهان و درختان در بستر جنگل، دیدن مناظری همچون ماهیگری، استخر پرورش ماهی و برکه برای‌تان جذابیت دارند، به انتخاب این پارک جنگلی در طول سفرتان شک نکنید. البته فراموش نکنید فصل‌های پیشنهادی جهت بازدید از این مکان بی‌نظیر، بهار و پاییز هستند. مخصوصا پاییز که به لطفِ آن درخت‌ها، رنگین‌کمانِ جذابی از رنگ‌های پاییزی را به نمایش می‌گذارند و لذت لمس طبیعت با تمام وجود به گردشگران انتقال داده می‌شود.

منبع

  • ۰۰/۰۶/۰۴
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی