اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بدون شک یکی از مراکز تفریحی و سیاحتی که قطب صنعت توریسم ایران نیز شناخته می‌شود، جزیره کیش است. مهمترین نکته برای مسافران به کیش برخورداری از ترانسفر مناسب فرودگاهی و رزرو یک اقامتگاه راحت، مجهز و مقرون به صرفه از نظر اقتصادی است. رزرو یک اقامتگاه زیبا و آرام می‌تواند سفر خیال انگیزی را به این منطقه برای مسافران رقم بزند، به همین دلیل پیشنهاد می‌شود برای استفاده از خدماتی چون ترانسفر رایگان فرودگاهی، بیمه رایگان مسافری و قیمت های بی نظیر رقابتی جهت رزرو مکان اقامتی خود در کیش از مزایای سایت شب بهره‌مند شوند.

 

به ویژه پیشنهاد می‌شود اگر کاربران محترم برای اولین بار است که به جزیره زیبای کیش مسافرت می‌کنند برای بازدید از مکان‌های سیاحتی و تفریحی کیش از جمله کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، باغ پرندگان، آب‌انبار دوقلو از مزایای رزرو اقامتگاه و سایر خدمات پیش بینی شده در سایت شب استفاده کرده و سفری به یادماندنی و خاطره انگیز را برای خود و خانواده رقم زده و از یک اقامت رویایی و اوقات آرام و لذتبخش برخوردار شوند.

اقامت در ویلا، اقامتگاه بومگردی و هتل آپارتمان یا اجاره سوئیت در کیش به مراتب ارزان‌تر از رزرو هتل خواهد بود، ضمن این که لذت یک سفر هیجان انگیز و تفریحی را با لذت شناخت فرهنگ، سنن و غذاهای سنتی مردم کیش همراه خواهد کرد، سایت شب امکان استفاده از تمامی این خدمات را با قیمت‌های رقابتی و مقرون به صرفه برای کاربران مهیا کرده است.

اقامت در جزیره زیبای قشم

جزیره قشم یکی از نقاط گردشگری زیبا با جاذبه‌های توریستی و مقاصد تجاری در کشور است که سالانه میزبان میلیون‌ها نفر ایرانی است.

 

از آنجایی که قشم یک جزیره کاملا بومی با مناطق دیدنی و جاذبه های سنتی و فرهنگی است اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی و بهره‌مندی از طبیعت زیبا و آشنایی با آداب، سنن، فرهنگ و صنایع دستی و غذاهای قشم می تواند بسیار هیجان انگیزتر از اقامت در هتل باشد، دره ستارگان، جزیره ناز، تنگه چاهکوه، جنگل حرا، غار نمکدان، سد گوران، دره تندیس، غار خربس و... از جمله مناطق گردشگری قشم است که با اقامت در اقامتگاه‌های بومگردی منطقه امکان دسترسی سریع و آسان به آنها برای مسافران فراهم است.

ضمن این که به لحاظ اقتصادی نیز اقامت در سوئیت‌های بومگردی به مراتب مقرون به صرفه‌تر از اقامت در هتل بوده و خود یکی از جاذبه‌های توریستی منطقه محسوب می شود. توصیه می‌شود کاربران برای رزرو سوئیت قشم با مراجعه به سایت شب از تمامی خدمات ارائه شده در این بخش برخوردار شوند. منبع

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

در زمان معاصر مدتی از کیش برای انجام فعالیت‌های تجاری بین ایران و چین و آفریقا و اروپا استفاده می‌شده است. این فعالیت‌های تجاری پس از رونق گرفتن جزیره‌ی هرمز به آن جزیره منتقل شد و کیش را برای مدتی در سکوت و انزوا باقی گذاشت.

 

 

درسال ۴۹ جزیره‌ی کیش مورد توجه کارشناسان آمریکایی و ایرانی قرار گرفت و تا به امروز به یک مقصد توریستی تبدیل شده است که برای استفاده از منابع تفریحی این جزیره می‌توان اقدام به اجاره خانه در کیش نمود. منبع 

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

بهترین زمان برای سفر به مناطق گرمسیری همین روزهاست. اگر بخواهید برای زمستان و تعطیلات نوروزی برنامه سفر بچینید، شهرهای جنوبی مقصد مناسبی برای خلق خاطراتی خوش و به یاد ماندنی است. شهر اهواز مرکز استان خوزستان می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد تا سفری متفاوت را تجربه کنید. شاید به خاطر شرایط آب و هوایی و خبرهایی که شنیده‌اید، تصویر اهواز با انبوهی از گرد و غبار در ذهنتان باشد. اما با سفر به اهواز تازه متوجه می‌شوید که اگر گرد و خاک از چهره این شهر پاک شود چقدر تماشایی و خواستنی می‌شود.

اهواز

اهواز

قدم زدن در کنار کارون زیبا، خاطره سازی و گشت در بازارهای قدیمی، نوش جان کردن لذیذترین فلافل عمرتان، تماشای پل‌هایی که معماری منحصری به فردی دارند و شب‌گردی و پیاده روی در جاده ساحلی کارون، تنها بخشی از لذت‌هایی است که از سفر به اهواز نصیبتان می‌شود.

کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت در اهواز گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست از رزرو هتل گرفته تا اجاره ویلا و آپارتمان شخصی. در سفر به اهواز اگر تصمیم داشته باشید در هتل بمانید باید بدانید که اهواز هم هتل‌های لوکس و گران دارد مانند هتل پارس، هم هتل‌ها و مهمانسراهایی با قیمت ارزان‌تر که خدمات مناسبی هم ارائه می‌دهند. انتخاب از میان این‌ها به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد.
اجاره ویلا و سوئیت در اهواز هم گزینه خوبی است اگر دلتان بخواهد در طول سفر در محل اقامت خود بیشتر احساس راحتی کنید. 

منبع

  • amirmasoudmok mok