اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

۵ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

از بهترین قسمت های هر شهر برای بیرون رفتن می توان رستوران ها را نام برد. بررسی ها نشان می دهد که پس از جاذبه های طبیعی و تاریخی، شکم گردی و رستوران گردی جایگاه دوم را به نام خود ثبت کرده است. در دو دهه اخیر نیز صنعت رستورانگردی رشد چشمگیری در ایران داشته است. وجود رستوران های با کیفیت در کشورمان موجب شده که رقابت جذابی بین صاحبان رستوران ها شکل بگیرد  در تهران نیز با پدید آمدن رستوران های لوکس، افراد به دنبال بهترین گزینه جهت شکم گردی هستند. هنگام بیرون رفتن با خانواده، دوستان و همکاران انتظار داریم یک رستوران با کیفیت را انتخاب کنیم. معرفی بهترین رستوران های تهران به شما کمک می کند تا بتوانید از لحاظ کیفیت غذا و سرویس دهی و محیط رستوران یک گزینه عالی در دسترس داشته باشید. ما در این مطلب سعی کرده ایم با معرفی رستوران های لوکس تهران به شما کمک کنیم تا انتخاب مناسبی داشته باشید. جدا از اینکه انتخاب یک گزینه از بین بهترین رستوران های تهران برای سرو غذا مهم است می تواند جایگاه مناسبی برای برگزاری قرارها و ملاقات های مختلف باشد. منبع : معرفی رستوران های تهران

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

شاید وقتی برای یک سفر چند روزه یا هفتگی نداشته باشید. از طرفی هزینه سفرهای خارج از تهران در مقایسه با سفرهای یک روزه داخلی قابل مقایسه نیست. شاید نتوانید برای یک مدت مشخص برنامه ریزی کنید و روال کاری خود را به تعویق بیازید، اما رفتن به یک سفر یک روزه در اطراف تهران میتواند در روحیه شما تاثیر بگذارد. با ما همراه باشید تا گزینه های متنوعی را به شما معرفی کنیم.

انتخاب اول ساکنین شرق و شمال تهران

قصد داریم مناطقی را به شما معرفی کنیم که در کمترین زمان ممکن، بیشترین لذت را از بودن در دامان طبیعت ببرید. آب و هوایی تازه کنید و به تماشای طبیعت بکر پیرامون خود بنشینید. می توانید در هر یک از این مناطق معرفی شده سوییت اجاره کنید و یک روز را به استراحت و تفریح بگذرانید.

سفر یک روزه به لواسان

از مهمترین ویژگی های لواسان نزدیکی آن به تهران است. کافیست کمی از محدوده شلوغ و پردود شهر تهران فاصله بگیرید و از مرکز شهر خارج شوید. شما یک ساعت زمان احتیاج دارید تا به این مقصد زیبا برسید. لواسان یک شهر مرفه در استان تهران است. لواسان در 11 کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است. برای اجاره ویلا در لواسان شما را راهنمایی خواهیم کرد.

لواسان به آب وهوای عالی و عمارت های مجلل شهرت دارد. طبق سرشماری سال جدید جمعیت آن 28،558 نفر در 7،645 خانوار است. رودخانه زیبای جاجرود از لواسان می گذرد. لواسان یک شهر کوچک و زیبا است که بر فراز کوههای شرقی واقع شده است. لواسان با مساحت 70 کیلومتر مربع مملو از مناظر زیبا کوهستان، جادههای زیبا و روستایی، هوای پاک و خانه های مجلل است.

این شهر از لواسان بزرگ و لواسان کوچاک یعنی لواسان کوچک تشکیل شده است. در این دو منطقه پارک ملی لار، منطقه حفاظت شده ورجین، روستاهای افجه، نیکنام ده، برگ جهان، کند علیا و سد معروف لتیان واقع شده است. سد لتیان در جنوب لواسان است.

 

سفر یک روزه به لواسان

غرب پایتخت و انتخابهای گسترده برای یک سفر یک روزه در تهران

ییلاق های غرب تهران مورد توجه گردشگران تهران و شهرستان ها واقع شده است. بخش حاشیه ای منطقه غرب تهران بسیار سرسبز و خوش آب و هوا است. در ادامه چند مورد از گزینه هایی که می توانید به آن فکر کنید را ذکر خواهیم کرد.

ادامه مطلب در لزوم سفرهای کوتاه یک روزه

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

سفر با قطار به مشهد

نمی‌شود حرف از سفر کردن بشود و ما از سفر به مشهد غافل شویم. سفر به مشهد همواره می‌تواند یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها باشد. این شهر یکی از پررفت‌وآمد ترین و شلوغ‌ترین شهرهای کشور ما محسوب می‌شود که همواره مملو از ازدحام جمعیت مسافران حرم رضوی است.

اگر برای سفر به این شهر زیبا و اقامت در آن مردد هستید، میتوانید با اجاره سوئیت در مشهد ، سفری امن، اقتصادی و خاطره انگیز را تجربه کنید.
شهری که همیشه بیدار و شلوغ است و به‌ندرت می‌شود در طول 24 ساعت شبانه‌روز ساعات خالی را در آن مشاهده کرد. مسیر قطار تهران _ مشهد همیشه یکی از شلوغ‌ترین خطوط ریلی در کشور را دارد و هر ساله زائران زیادی به این شهر مذهبی و تاریخی مسافرت می‌کنند.

شما برای سفر به این شهر حدودا 12 ساعت در مسیر خواهید بود و از شهرهای زیادی نظیر گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، نیشابور و … در مسیر عبور خواهید کرد.
مسیر قطار تهران _ مشهد تقریبا فاصله‌ای 926 کیلومتری خواهد داشت که مسیری طولانی محسوب می‌شود و امکان دارد کمی برای شما حوصله سر بر باشد که البته می‌توانید با انتخاب قطار مناسب تجربه متفاوتی از این مسیر طولانی به دست آورید.

سفر با قطار به بندرعباس

سفر به بندرعباس یکی از طولانی‌ترین سفرهایی است که شما می‌توانید تجربه کنید. در نتیجه بهتر است خودرو شخصی خود را کنار بگذارید و با قطار سفر کنید؛ البته می‌توانید از خدمات حمل خودرو نیز بهره ببرید و خودروی خود را در ایستگاه راه آهن بندرعباس تحویل بگیرید.

🚗
به دلیل دور بودن بندرعباس نسبت به سایر نقاط کشورمان غالبا مردم از جاذبه‌های گردشگری جنوب بی‌خبرند. بندرعباس در جنوب کشور با شهرها و جزایر اطراف خود یکی از مقاصد جذاب گردشگری در ایران محسوب می‌شود.

در این شهر آن‌قدر جاذبه گردشگری وجود دارد که شما می‌توانید تمام طول سفرتان را در آن بگذرانید که البته توصیه می‌شود حتما از جزایری نظیر قشم و کیش دیدن فرمایید. برای اقامت در این جزایر زیبا، پیشنهاد میکنیم با اجاره ویلا در کیش و همچنین رزرو ویلا در قشم ، اقامتی ارزان و به صرفه داشته باشید.
برای سفر به بندرعباس شما از شهرهای زیادی عبور می‌کنید و همچنین منظره‌های زیبایی را مشاهده خواهید کرد که خود می‌تواند به لذت‌بخش‌ترین سفر شما تبدیل شود.

ادامه مطلب در منبع 

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

مسلما فراهم کردن شرایط برای یک سفر آسان توسط افراد از دغدغه‌های آنان قبل از سفر خواهد بود. یکی از این شرایط رزرو آنلاین مکان موردنظر جهت استراحت و اقامت است. رزرو آنلاین برخلاف شیوه‌های سنتی و حضوری مزایایی برای شما در پی خواهد داشت.

گسترش بیماری کرونا و شرایط سخت مسافرت این کار را برای شما تا حدودی مشکل کرده است. با این‌ وجود و با گسترش خدمات آنلاین به‌راحتی می‌توانید تمام شرایط را قبل از شروع سفر مهیا کنید. استفاده از خدمات آنلاین جهت رزرو مکان موردنظر مزایایی مانند فراهم کردن امنیت، دریافت بیمه و پشتیبانی مناسب در پی خواهد داشت. به‌طور مثال چنانچه قصد مسافرت به شمال را دارید می‌توانید با رزرو آنلاین و اجاره ویلا در شمال مکان موردنظر را انتخاب کنید.

مکان انتخاب‌شده توسط شما در رزرو آنلاین جهت اقامت به‌گونه‌ای است که خیال شما را از جهت امنیت راحت خواهد کرد. همچنین با پشتیبانی کامل از شما و به‌واسطه ارائه میزبان‌های ثابت‌شده تمام خدمات مورد نیاز را به شما ارائه خواهند داد.

رزرو آنلاین

از مزایای رزرو آنلاین می‌توان به بررسی اطلاعات واقعی اقامتگاه قبل از شروع سفر، اطلاع از تجربه سایر کاربران با مراجعه به وب‌سایت، ارائه مشاوره توسط کارشناسان قبل از انتخاب محل اقامت، کاهش هزینه رزرواسیون و صرفه‌جویی در وقت و هزینه اشاره کرد. مطلب کامل در منبع

  • amirmasoudmok mok
  • ۰
  • ۰

صنایع دستی مناطق آزاد کشور

هنگامی که در رابطه با مناطق آزاد بحث می‌کنیم، همه ما به یاد خرید کردن می‌افتیم. از آنجایی که معمولا در مناطق آزاد قیمت‌ها مناسب است، پس طبیعی ست که چنین تصوراتی داشته باشیم. در ایران مناطق آزاد بسیاری وجود دارد، از شمال تا شرق، غرب و جنوب شاهد مناطق آزاد گردشگری هستیم.

در شمال ایران بندر انزلی به عنوان معروف‌ترین منطقه آزاد گردشگری شناخته می شود که سوغاتی مانند دیگر شهرهای شمالی دارد. شهرهای اروند، آبادان، ماکو، چابهار، قشم و کیش از دیگر مناطق آزاد ایران هستند که هر یک سوغاتی خاصی برای خود دارند. 

تبریز شیرین‌ترین شهر ایران

تبریز شهری در شمال غربی ایران است که آب‌وهوایی بسیار دلپذیر با طبیعتی بکر دارد، از این‌رو هر ساله مسافران زیادی این شهر را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند و به دنبال خرید سوغاتی برای عزیزان خود هستند. شهر تبریز به شهر شیرینی‌ها معروف است و شما می‌توانید از این شیرینی‌های خوشمزه به‌عنوان سوغاتی خرید کنید.

باقلوا شاید معروف‌ترین سوغاتی شهر تبریز باشد که بیشتر ما با آن آشنایی داریم. البته باقوا را در همه شهرهای ایران می‌توانید بخرید، اما باور کنید که باقلوای تبریز چیز دیگری ست. همانطور که برای اسکان خود به دنبال یک آپارتمان شیک و مدرن در تبریز هستید، برای خرید باقوا هم به بازار سنتی این شهر بروید تا طعم باقوای اصیل را بچشید.

 

سوغات تبریز

ادامه مطلب در منبع

  • amirmasoudmok mok