اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

موزه‌ی مردم­شناسی رامسر، فرصت بی نظیری برای شناخت بیشتر از فرهنگ و آداب و رسوم مردم استان مازندران، در هنگام مسافرت به رامسر فراهم می‌­آورد. این موزه‌ی غیر دولتی، به صورت خصوصی اداره می‌شود. در موزه‌ی رامسر، بیش از 700 قطعه از دیدنی‌های فرهنگی و اشیای مختص به مردم مازندران در معرض نمایش گذاشته شده است. افتتاح این موزه در سال 1389 با مجوز سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با همت سی ساله‌ی آقای عیسی خاتمی انجام گردید. یکی دیگر از جذابیت‌های موزه‌ی مردم­شناسی رامسر، وجود یک قسمت سنتی مازندرانی، با طراحی بسیار کهن و تحسین برانگیز است. از وسایل سنتی موجود در این خانه‌ی سنتی می‌­توان به ماهی ­شور، کوره‌­­ی آهنگری، قابلمه‌ی گلی، دستگاه چادر شب ­بافی و گمچ اشاره نمود. اگر قصد سفر به رامسر را دارید قبل از هر چیزی باید به فکر اقامتگاه باشید و تجربه ای بی نظیر را برای خود رقم بزنید برای مشاهده و ویلا رامسر کلیک کنید.

سخن پایانی

مشخصا اگر قصد سفر دارید و در اهداف خود به دنبال یک منطقه‌ی خوش آب و هوا با مناظری حیرت‌آور از طبیعت می‌گردید؛ پیشنهاد می‌شود که مسافرت به رامسر را یک بار بررسی کنید. مطمئنا با وجود جاذبه‌های دیدنی و گردشگری زیادی که در منطقه وجود دارد؛ سفری به یاد ماندنی را تجربه خواهید کرد. امید است که این نوشتار نظر شما را به دیدنی‌های رامسر جلب کرده باشد.

مشخصا هر مسافری قصد دارد که مکانی جهت اقامت، متناسب با بودجه‌ی شخصی، بیابد؛ وبسایت شب این امکان را برای شما فراهم آورده است که به صورت آنلاین به رزرو هتل، ویلا، سوئیت و واحدهای آپارتمانی بپردازید. منبع 

  • ۰۰/۰۵/۱۷
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی