اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

این تفریح پر از هیجان، به ‌طور معمول دو تا سه ساعت طول می‌کشد و نیاز به پارو زدن و یک راهنما دارد. در حقیقت می‌توان گفت این تفریح از جمله فعالیت‌های بسیار سنگین ورزشی به شمار می‌رود. ورزشکاران و یا مسافران در این تفریح ویژه، با استفاده از قایق‌های کوچک وارد یک رودخانه با موج‌های خروشان می‌شوند و خودشان را در این هیجان رها می‌کنند.

در حال حاضر این امکان فراهم ‌شده است که شما بتوانید این فعالیت‌ ورزشی و پر از نشاط و تجربه را در کنار اعضای خانواده و یا دوستان خود انجام دهید.

حتی می‌توانید در این سفر رؤیایی، کودکان‌تان را نیز با خود همراه کنید تا آن‌ها نیز لذت انجام این ورزش هیجان انگیز را تجربه کنند. لازم است بدانید که رفتینگ، یکی از شاخه‌های بسیار مهم گردشگری به شمار می‌رود.

نکات مهم رفتینگ در رودهای شمال کشور

رفتینگ در رودهای شمال کشور هیجان خاص خود را دارد. ولی قبل ‌از آن باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید از جمله اقامت و اجاره ویلا شمال در نزدیکی محل‌های مناسب رفتینگ که به اندازه کافی از انجام قایق سواری بر روی موج‌های خروشان آب لذت ببرید.

از جمله این نکات می‌توان به وجود یک تیم واحد اشاره کرد. این تیم مسئولیت دارند حرکات قایقاق را هماهنگ کنند. هم‌چنین این اعضا باید در ورزش‌های آبی تخصص داشته باشند و بتوانند بر رودخانه مسلط شوند.

در این سفرهای آبی، هم‌چنین به یک راهنمای بسیار باتجربه نیز نیاز است تا هدایت کار را برعهده بگیرد و امنیت را در این ورزش هیجان‌انگیز برقرار کند. وی باید تصمیم بگیرد که چه مسیری را برای انجام این ورزش در نظر بگیرد که هم هیجان کافی داشته باشد و هم به‌اندازه‌ کافی امن باشد.

برای انجام رفتینگ در رودهای شمال کشور به برخی از تجهیزات نیز نیاز دارید که عبارت‌اند از جلیقه نجات، لباس مخصوص، کلاه ایمنی و پارو.

هیجان رفتینگ در این رودها معنا می‌دهد

رفتینگ ماسال؛ سخت اما هیجان‌انگیز

همان‌طور که می‌دانید در کشور ایران، رودخانه‌های بسیار زیادی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها ورزش رفتینگ  را انجام دهید. از جمله این رودخانه‌ها می‌توان رودخانه‌هایی را نام برد که در ماسال استان گیلان جریان دارند.

با اجاره ویلا در ماسال می‌توانید رفتینگی ویژه و هیجان‌انگیز را در رودهای این منطقه تجربه کنید.

منبع و ادامه مطلب

  • ۰۰/۰۷/۰۷
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی