اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

شاید وقتی برای یک سفر چند روزه یا هفتگی نداشته باشید. از طرفی هزینه سفرهای خارج از تهران در مقایسه با سفرهای یک روزه داخلی قابل مقایسه نیست. شاید نتوانید برای یک مدت مشخص برنامه ریزی کنید و روال کاری خود را به تعویق بیازید، اما رفتن به یک سفر یک روزه در اطراف تهران میتواند در روحیه شما تاثیر بگذارد. با ما همراه باشید تا گزینه های متنوعی را به شما معرفی کنیم.

انتخاب اول ساکنین شرق و شمال تهران

قصد داریم مناطقی را به شما معرفی کنیم که در کمترین زمان ممکن، بیشترین لذت را از بودن در دامان طبیعت ببرید. آب و هوایی تازه کنید و به تماشای طبیعت بکر پیرامون خود بنشینید. می توانید در هر یک از این مناطق معرفی شده سوییت اجاره کنید و یک روز را به استراحت و تفریح بگذرانید.

سفر یک روزه به لواسان

از مهمترین ویژگی های لواسان نزدیکی آن به تهران است. کافیست کمی از محدوده شلوغ و پردود شهر تهران فاصله بگیرید و از مرکز شهر خارج شوید. شما یک ساعت زمان احتیاج دارید تا به این مقصد زیبا برسید. لواسان یک شهر مرفه در استان تهران است. لواسان در 11 کیلومتری شمال شرقی تهران واقع شده است. برای اجاره ویلا در لواسان شما را راهنمایی خواهیم کرد.

لواسان به آب وهوای عالی و عمارت های مجلل شهرت دارد. طبق سرشماری سال جدید جمعیت آن 28،558 نفر در 7،645 خانوار است. رودخانه زیبای جاجرود از لواسان می گذرد. لواسان یک شهر کوچک و زیبا است که بر فراز کوههای شرقی واقع شده است. لواسان با مساحت 70 کیلومتر مربع مملو از مناظر زیبا کوهستان، جادههای زیبا و روستایی، هوای پاک و خانه های مجلل است.

این شهر از لواسان بزرگ و لواسان کوچاک یعنی لواسان کوچک تشکیل شده است. در این دو منطقه پارک ملی لار، منطقه حفاظت شده ورجین، روستاهای افجه، نیکنام ده، برگ جهان، کند علیا و سد معروف لتیان واقع شده است. سد لتیان در جنوب لواسان است.

 

سفر یک روزه به لواسان

غرب پایتخت و انتخابهای گسترده برای یک سفر یک روزه در تهران

ییلاق های غرب تهران مورد توجه گردشگران تهران و شهرستان ها واقع شده است. بخش حاشیه ای منطقه غرب تهران بسیار سرسبز و خوش آب و هوا است. در ادامه چند مورد از گزینه هایی که می توانید به آن فکر کنید را ذکر خواهیم کرد.

ادامه مطلب در لزوم سفرهای کوتاه یک روزه

  • ۰۰/۰۳/۲۳
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی