اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

سفر با قطار به مشهد

نمی‌شود حرف از سفر کردن بشود و ما از سفر به مشهد غافل شویم. سفر به مشهد همواره می‌تواند یکی از جذاب‌ترین انتخاب‌ها باشد. این شهر یکی از پررفت‌وآمد ترین و شلوغ‌ترین شهرهای کشور ما محسوب می‌شود که همواره مملو از ازدحام جمعیت مسافران حرم رضوی است.

اگر برای سفر به این شهر زیبا و اقامت در آن مردد هستید، میتوانید با اجاره سوئیت در مشهد ، سفری امن، اقتصادی و خاطره انگیز را تجربه کنید.
شهری که همیشه بیدار و شلوغ است و به‌ندرت می‌شود در طول 24 ساعت شبانه‌روز ساعات خالی را در آن مشاهده کرد. مسیر قطار تهران _ مشهد همیشه یکی از شلوغ‌ترین خطوط ریلی در کشور را دارد و هر ساله زائران زیادی به این شهر مذهبی و تاریخی مسافرت می‌کنند.

شما برای سفر به این شهر حدودا 12 ساعت در مسیر خواهید بود و از شهرهای زیادی نظیر گرمسار، سمنان، دامغان، شاهرود، نیشابور و … در مسیر عبور خواهید کرد.
مسیر قطار تهران _ مشهد تقریبا فاصله‌ای 926 کیلومتری خواهد داشت که مسیری طولانی محسوب می‌شود و امکان دارد کمی برای شما حوصله سر بر باشد که البته می‌توانید با انتخاب قطار مناسب تجربه متفاوتی از این مسیر طولانی به دست آورید.

سفر با قطار به بندرعباس

سفر به بندرعباس یکی از طولانی‌ترین سفرهایی است که شما می‌توانید تجربه کنید. در نتیجه بهتر است خودرو شخصی خود را کنار بگذارید و با قطار سفر کنید؛ البته می‌توانید از خدمات حمل خودرو نیز بهره ببرید و خودروی خود را در ایستگاه راه آهن بندرعباس تحویل بگیرید.

🚗
به دلیل دور بودن بندرعباس نسبت به سایر نقاط کشورمان غالبا مردم از جاذبه‌های گردشگری جنوب بی‌خبرند. بندرعباس در جنوب کشور با شهرها و جزایر اطراف خود یکی از مقاصد جذاب گردشگری در ایران محسوب می‌شود.

در این شهر آن‌قدر جاذبه گردشگری وجود دارد که شما می‌توانید تمام طول سفرتان را در آن بگذرانید که البته توصیه می‌شود حتما از جزایری نظیر قشم و کیش دیدن فرمایید. برای اقامت در این جزایر زیبا، پیشنهاد میکنیم با اجاره ویلا در کیش و همچنین رزرو ویلا در قشم ، اقامتی ارزان و به صرفه داشته باشید.
برای سفر به بندرعباس شما از شهرهای زیادی عبور می‌کنید و همچنین منظره‌های زیبایی را مشاهده خواهید کرد که خود می‌تواند به لذت‌بخش‌ترین سفر شما تبدیل شود.

ادامه مطلب در منبع 

  • ۰۰/۰۳/۲۲
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی