اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

صنایع دستی مناطق آزاد کشور

هنگامی که در رابطه با مناطق آزاد بحث می‌کنیم، همه ما به یاد خرید کردن می‌افتیم. از آنجایی که معمولا در مناطق آزاد قیمت‌ها مناسب است، پس طبیعی ست که چنین تصوراتی داشته باشیم. در ایران مناطق آزاد بسیاری وجود دارد، از شمال تا شرق، غرب و جنوب شاهد مناطق آزاد گردشگری هستیم.

در شمال ایران بندر انزلی به عنوان معروف‌ترین منطقه آزاد گردشگری شناخته می شود که سوغاتی مانند دیگر شهرهای شمالی دارد. شهرهای اروند، آبادان، ماکو، چابهار، قشم و کیش از دیگر مناطق آزاد ایران هستند که هر یک سوغاتی خاصی برای خود دارند. 

تبریز شیرین‌ترین شهر ایران

تبریز شهری در شمال غربی ایران است که آب‌وهوایی بسیار دلپذیر با طبیعتی بکر دارد، از این‌رو هر ساله مسافران زیادی این شهر را به‌عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند و به دنبال خرید سوغاتی برای عزیزان خود هستند. شهر تبریز به شهر شیرینی‌ها معروف است و شما می‌توانید از این شیرینی‌های خوشمزه به‌عنوان سوغاتی خرید کنید.

باقلوا شاید معروف‌ترین سوغاتی شهر تبریز باشد که بیشتر ما با آن آشنایی داریم. البته باقوا را در همه شهرهای ایران می‌توانید بخرید، اما باور کنید که باقلوای تبریز چیز دیگری ست. همانطور که برای اسکان خود به دنبال یک آپارتمان شیک و مدرن در تبریز هستید، برای خرید باقوا هم به بازار سنتی این شهر بروید تا طعم باقوای اصیل را بچشید.

 

سوغات تبریز

ادامه مطلب در منبع

  • ۰۰/۰۳/۰۵
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۱)

فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس اشتراک گذاری ویدیو...اهنگ...فایل


https://98share.com/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی