اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

بهترین زمان برای سفر به مناطق گرمسیری همین روزهاست. اگر بخواهید برای زمستان و تعطیلات نوروزی برنامه سفر بچینید، شهرهای جنوبی مقصد مناسبی برای خلق خاطراتی خوش و به یاد ماندنی است. شهر اهواز مرکز استان خوزستان می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد تا سفری متفاوت را تجربه کنید. شاید به خاطر شرایط آب و هوایی و خبرهایی که شنیده‌اید، تصویر اهواز با انبوهی از گرد و غبار در ذهنتان باشد. اما با سفر به اهواز تازه متوجه می‌شوید که اگر گرد و خاک از چهره این شهر پاک شود چقدر تماشایی و خواستنی می‌شود.

اهواز

اهواز

قدم زدن در کنار کارون زیبا، خاطره سازی و گشت در بازارهای قدیمی، نوش جان کردن لذیذترین فلافل عمرتان، تماشای پل‌هایی که معماری منحصری به فردی دارند و شب‌گردی و پیاده روی در جاده ساحلی کارون، تنها بخشی از لذت‌هایی است که از سفر به اهواز نصیبتان می‌شود.

کجا اقامت کنیم؟

برای اقامت در اهواز گزینه‌های مختلفی پیش روی شماست از رزرو هتل گرفته تا اجاره ویلا و آپارتمان شخصی. در سفر به اهواز اگر تصمیم داشته باشید در هتل بمانید باید بدانید که اهواز هم هتل‌های لوکس و گران دارد مانند هتل پارس، هم هتل‌ها و مهمانسراهایی با قیمت ارزان‌تر که خدمات مناسبی هم ارائه می‌دهند. انتخاب از میان این‌ها به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد.
اجاره ویلا و سوئیت در اهواز هم گزینه خوبی است اگر دلتان بخواهد در طول سفر در محل اقامت خود بیشتر احساس راحتی کنید. 

منبع

  • ۰۰/۰۴/۰۸
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی