اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

سفر به مناطق کوهستانی

گر در فصل های پائیز و زمستان قصد سفر کردن را دارید، احتمالا به فکر شهرهای جنوبی خواهید بود که در این دو فصل آب و هوایی ناب دارند. در فصل های سرد سال برای فرار از سرما و شلوغی شهرهای دیگر می توان به شهرهای جنوبی پناه برد. این سوال برای شما هم وجود دارد که بهترین نوع اقامت در شهرهای جنوبی کدامند؟

خوب در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اقامتگاه هایی مانند آپارتمان، ویلا و سوئیت بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. البته در هر جزیره ای شما می توانید اقامتگاهی خاص را داشته باشید. به عنوان مثال در جزیره کیش پیشنهاد ما ویلا و آپارتمان در کیش با میز بیلیارد است.

البته همه ما می دانیم که کیش تنها جزیره توریستی جنوب نیست. شما می توانید با سفر به جنوب از جنگل های حرا، ساحل رنگی جزیره هرمز، کشتی یونانی و دیگر جاذبه های گردشگری جنوب کشور دیدن کنید و از تماشای هر یک از آن ها لذت ببرید.

در چه فصولی نباید به شهرهای کوهستانی سفر کنیم؟

بعد از هر آنچه در مطالب بالا گفتیم، باید به این موضوع بپردازیم که در چه فصل هایی نباید به شهرهای کوهستانی سفر کرد. به طور کلی شهرهای کوهستانی ارتفاع زیادی از سطح دریا دارند و همین موضوع باعث می شود که آب و هوای آن ها معمولا سرد تر از شهرهای دیگر باشد.

شهر تبریز یکی از معروف ترین شهرهای کوهستانی ایران است که جاذبه هایی مانند بازار تبریز و پارک ایل گلی را دارد. شهر کرمانشاه هم در منطقه ای کوهستانی قرار دارد، طاق بستان و مجموعه تاریخی بیستون هم از معروف ترین جاذبه های آن به حساب می آید. 

متن کامل در مقاله سفر به مناطق ساحلی یا کوهستانی

 

  • ۰۰/۰۲/۲۲
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی