اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

ساحل زنان

ساحل زنان در جزیره کیش باید در صدر فهرست سواحل مشهور جنوب کشور باشد. در اینجا زنان آزاد هستند که وارد آب شوند، موردی که همیشه در مورد ساحل‌های دیگر کشور وجود نداشته است. این سایت ساحلی که غالباً محبوب مسافران و گردشگران است، بینش جالبی از زندگی ساحلی در ایران را ارائه می‌دهد. با داشتن آب شفاف، زنان می‌توانند در هنگام کشف صخره‌های مرجانی زیبا و رنگارنگ، از رفتن به دریا لذت ببرند. آفتاب گرفتن در سواحل نیز می‌تواند بسیار آرامش بخش باشد. توجه داشته باشید که مجاز به گرفتن عکس در اینجا نیستید و از شما خواسته می‌شود که هنگام ورود تلفن همراه خود را تحویل دهید!

ساحل مرجان

ساحل مرجان در جزیره کیش، با شن و ماسه طلایی پوشیده شده است و با نگاه کردن به خطوط درختان نخل، فرصت های زیادی برای استراحت و پیاده روی فراهم می‌کند. شما همچنین می‌توانید به گشت و گذار بپردازید، یا یک قایق را کرایه کنید تا در دریا قایق سواری کرده و زیبای آن را کشف کنید. همچنین می‌توانید در ساحل مرجان، از تفریحات و امکانات آبی دیگر نیز نهایت لذت را ببرید. جزیره کیش می‌تواند در تابستان بسیار گرم باشد، بنابراین بهار یا حتی زمستان زمان‌های بهتری برای بازدید از این جزیره زیبا باشند. برای سفر به کیش و اجاره خانه در کیش می توانید به سایت شب مراجعه کنید.

برای مطالعه متن کامل اینجا کلیک کنید

  • ۹۹/۱۲/۱۳
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی