اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

اجاره ویلا در کردان

راهنمای سفر به کردان؛ در کنار سرسبزی و آب و اجاره ویلا

برای فرار از زندگی پرمشغله دنیای امروز، پیدا کردن مکانی دنج که صدای طبیعت، آب و هوایش هر زمان در وجود انسان طنین انداز شود، خیلی دور و دشوار نیست. در همین نزدیکی در جاده تهران – قزوین و شهرستان ساوجبلاغ، روستایی کوچک و سرسبز قرار دارد که چند سالی است به مقصدی فوق العاده ای برای مسافران و گردشگران تبدیل شده است. در اینجا می توان بی دغدغه و با خیالی راحت خود را به زندگی سپرد و به خویشتن بازگشت؛ مگر جزء این است که انسان زاده خالق خود یعنی طبیعت است؟ به مقاله سفر به «کردان» خوش آمدید.

  • ۰
  • ۰

سفر به مکان های ناشناخته و زیبا همیشه جذابیت و هیجان خاص خود را دارد. ماسال نیز یکی از شهرهای استان گیلان است که به دو بخش مرکزی و شاندرمن تقسیم می شود. برای سفر به ماسال ازشهر تهران ، باید وارد اتوبان تهران_قزوین شده و تا انتهای مسیر بروید و با دیدن تابلوی “به شهر شهید پرور ماسال خوش آمدید” به آن مسیر وارد شوید. هنگامی که به شهر ماسال وارد شوید به بلوار بلندی می رسید که از همین بلوار ییلاق زیبای ماسال قابل مشاهده است.

بهترین زمان برای سفر به شهر ماسال، در فصول بهار و پاییز است؛ چرا که این شهر در ارتفاعات واقع است و در فصل تابستان هوایی گرم، همراه با رطوبت بالا و در فصل زمستان هوایی سرد و طاقت فرسا دارد.

جاذبه های گردشگری ماسال

شهر کوچک ماسال یکی از سرسبز ترین و قشنگ ترین شهر ها در گیلان می باشد که مناظر دیدنی و زیبای بسیاری دارد که ما در این مطلب شما را با بهترین جاذبه های گردشگری آن آشنا می نماییم تا هنگام سفر به استان گیلان، حتما به این شهر سفر نمایید.

ییلاق ماسال

یکی از زیباترین جاذبه های دیدنی شهر ماسال، ییلاق آن می باشد. این ییلاق در شمال ماسال قرار گرفته است که به بهشت روی زمین شهرت دارد. درختان سبز شده در دل کوه ها و آبشارهای بزرگ آن، این منطقه را دیدنی و دلربا کرده است به طوری که شما را برای چند دقیقه محو زیبایی خود می کند. در انتهای جاده ییلاق، می توانید منظره زیبایی از ابر ها را مشاهده کنید و از دل آنها بگذرید؛ اما توجه داشته باشید که عرض این جاده بسیار کم و دو طرفه می باشد.

غار آویشو

یکی از دیدنی ترین جاذبه های گردشگری ماسال گیلان، غار آویشو است. شما با رفتن به این غار،تجربه هیجان انگیز و تکرار نشدنی را برای خود به ارمغان می آورید. این غار در ۲۲ کیلومتری ماسال، در بکر ترین و سرسبزترین منطقه این شهر قرار دارد. قسمت مجذوب کننده این غار،آبشار هایی است که قندیل های آهکی از آن آویزان شده و زیبایی خاصی را به آن بخشیده و انتهای غار را به منظره ای رویایی تبدیل کرده است. اگر می خواهید در نزدیکی این طبیعت بکر اقامت داشته باشید، می توانید با اجاره ویلا ماسال تجربه متفاوتی را از سفر به این شهر داشته باشید.

  • ۹۹/۱۰/۱۴
  • amirmasoudmok mok

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی